2012. február 14., kedd

Inception

Én nem tudom, hogy a film volt-e ekkora hatással rám (bár már mikor volt mikor utoljára láttam), de ez most kombó volt, amit álmodtam. Anya nem látott benne semmi nagyszerűt, úgyhogy kénytelen vagyok itt kiadni magamból, mert szerintem elég durva xD
Álom az álomban. Már megint. De! A harmadik szinten elkezdtem irányítani az álmomat. A városban sétáltunk egy csoporttal, már nem tudom, kikkel, de ismét felismertem, hogy ez egy álom, és csak, hogy kipróbáljam, mi lehetséges, egy buszt felemeltem a földről, hogy az égben közlekedjen tovább. Sikerült. Utána, ahogy sétáltunk, minden épület hibáját kijavítottam (mittudomén, törött ablaküveget javítottam, ahol lepergett a vakolat, ott visszamászott, és így tovább), gyakorlatilag rendezetté varázsoltam a várost. Tök jó érzés volt. Aztán felébredtem, de még mindig álmodtam, és valamiféle suliban voltam, tesióra volt kint az udvaron, és erre már nem emlékszem annyira, de szerintem akkor is tök jó az egész.
Mindegy, a lényeg, hogy ezúttal tudtam irányítani az álmomat!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése