2012. február 21., kedd

Real world

Csak én nőttem ki a masszív nyálcsorgatást mindenféle bandák tagjaira?

Csak én nőttem ki, hogy mindenféle fanartokat, meg fanfictionöket nézegessek/olvassak róluk, amik párként ábrázolják őket?

Csak én nőttem ki, hogy mindenféle titkos viszonyt véljek felfedezni egy-egy egymás felé tett mozdulatukban?

Csak én nem kapok sikítógörcsöt egy-egy fanservice-nél?

Csak engem nem érdekel a magánéletük?



Seriously. Azt csinálnak magánemberként, amit csak akarnak. Nem érdekel. Legyenek heterók, vagy sem, akár van valakijük, akár nincs, akárhogy viselkednek a színpadon egymással, írjanak vagy gondoljanak róluk bármit, nem érdekel.
Amíg tiszteletreméltó zenészek maradnak, amíg olyan szövegeket írnak, amik elgondolkodtatnak, vagy megríkatnak, vagy együttérzést ébresztenek bennem, addig semmi más nem érdekel.








I like to answer my own questions. Isn't that right?
Yes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése