2011. március 25., péntek

歴史が。。。

うざい。Utálom a törit. Vagyis, jobban mondva a dolgozatokat, magával a történelemmel nincs sok problémám. Csak a dolgozatokkal. És akkor most komolyan ezért tanultam napokig? Ez szemétség, akkor szóljon, hogy nem a lényeget, hanem azokat a fogalmakat/embereket fogja kérdezni, akikről alig írtunk két sort, és akkor azokra megyek rá.
És nem értem, hogy a szerenádnak miért is az a lényege, hogy a sárga földig leigyuk magunkat? Miért nem lehet ezt következő napon, vagy ballagás után megejteni? Mert, hogy én nem azért megyek, hogy nézzem a részeg osztálytársaimat, hogy hogyan hánynak a busz mögé, az is biztos. Miért kell mindenben a berúgásra való lehetőséget keresni? A végzős bál, vagy miafene is kizárólag erről fog szólni, és már előre érzem, hogy milyen kellemetlen lesz. De végülis csak egy iskolát készülnek lejáratni, semmi probléma, én nem fogok benne részt venni, az tuti.
Csak, hogy valami jót is említsek: ma mindösszesen négy óránk volt, utána sprinteltünk a Cortezbe, hogy egy adag fagyis kávé felfrissítsen minket, plusz még ma délután megérkezett unokatesóm, Chiyu, szóval várhatóan ez a nap már csak jobb lehet. Elég volt ebből a hétből, hálás vagyok érte, hogy véget ért.

És akkor most kezdhetek tanulni a szerdai töridogára. Nem is tudom, mi egyebet kívánhatnék az élettől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése