2011. március 30., szerda

mad$hip

A mai nap vicces volt. Rajzon átmentünk megnézni a kiállítást, és jó élményben volt részem. Volt ott egy fickó, aki nem tartozik az iskolához (gőzöm sincs, ki ő), és a képeimet olyan sokáig nézte, azt hittem, már gyökeret vert xD. Jól esett, hogy ennyi néznivaló volt a rajzaimon.
Aztán kiderült, hogy a hétvégéből valószínűleg semmi nem lesz, de hát így jártam, pofára esni is lehet, nem?
Amint hazaértem, bedobtam a Névtelen Szabadság Hat Pisztolyt és néééztem, mint aki még életében nem látta, és egyáltalán nem úgy, mint aki már legalább nyolcszor látta. És fergeteges volt a régi számokat hallani, Juuyonsai no naifut, meg The murder's tv-t, meg Namaatatakai ame to zaratsuita jounetsu-t, meg zsinórban D.L.N.-Bathroom-Taiont. Nem tudom, miért, de Ruki san a Bathroomnak néhány szavát/sorát másként énekli, mint a stúdiós felvételen, meg a D.L.N.-hez még hozzácsap egy versszakot csak úgy. Hát mindegy. Kizárt, hogy sikerüljön kifülelnem, szóval, majd ha egyszer találkozok vele, megkérem, hogy mesélje már el azt a néhány sort xD. Meg Baretta is volt. Meg Shadow VI I II, meg Maggots, meg hülyeség lenne az egészet felsorolni. Imádom a régebbi számaikat. Kivéve a Cassis-t. Mióta olvastam, hogy Ruki san utálja a Cassis-t, valahogy én is másképp állok hozzá (^-^;A)
Reggel pedig Radi Jack-et hallgattam. Két és fél éves felvételek, de uhh... rég nevettem ennyit. Reita és Ruki san voltak a rádióban, meg Koga san (menedzser) és félelmetes történeteket vártak a hallgatóktól. A gond ott volt, hogy képtelenek voltak nevetés nélkül felolvasni. Szabályosan kiröhögték a szellemes sztorikkal jelentkező hallgatókat. Még szerencse, hogy nem betelefonálás van, mert akkor aztán nem lenne mentségük erre xD. Meg arról beszéltek, hogy Ruki san miért utálja az epret. Azért mert kiskorában a szülinapjára epertortát kapott, de tűz ütött ki, és rossz emlékeket hoz felszínre az eper. Meg régen nagyon sok epres cuccot evett (epres pocky, epres tej, epres minden), és egyszer kihányta az egészet, szóval azóta úgy annyira nem szereti az epret. Jó volt ez a Radio Jack, visszamehetnének még egy kicsit szórakoztatni a népet xD.
Ma leírtam latin betűkkel a mad$hip-et, de csak a háromnegyedéig jutottam fordításban. Annyira felhúzott, hogy Takeru alkot szavakat, és én találjam ki, hogy hogyan kell kiejteni, meg mit jelent, meg egyáltalán. Mert nem találtam normális ro-majis szöveget hozzá, csak egy oldalon, de abban nem bízok, mióta a LET ME' CRAZY-t halandzsa-nyelven írt szöveghalmaz címen lehetett elérni ott. Szóval inkább bíztam magamban. Csak nem tudtam, hogy ennyit fogok szenvedni (-.-;)
Na, még alkotok valamit, aztán csucsu. Reggel hamar kell kelni, hogy legyen idő kivasalni a hajam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése