2011. március 24., csütörtök

Hihetetlen, de... sikerült!

Elképesztő, de tegnap olyan fél tizenegykor leültem, hogy megrajzoljam a maradékot, a harmadikat, ami hiányzott, és egy óra után nem sokkal már be is fejeztem. Kivéve azt az elhanyagolható szempontot, hogy nem találtam a speciális festékemet, de aztán most reggel ráakadtam, és persze, hogy hajnalban vagy csak négyszer siklottam el fölötte -.-. Nem is én lennék xD És hát íme a kép, a felirat azt hiszem, magáért beszél, szóval kommentárt csak minimálisat fűznék hozzá.


Tisztában vagyok vele, hogy Ruki san haja valójában nem teljesen így nézett ki, mikor a PLEDGE-fotók készültek, ámde úgy véltem, ha minden hajszál állását a képről próbálom lelesni, másnap estig ott ülhetnék, szóval nem cselekedtem így. De a keze rajzolásakor minden apró kis részletre odafigyeltem (lehet, hogy azért, mert azzal kezdtem, és akkor még volt türelmem hozzá...?), az arc meg hát... sajnos elég kevés látszik hőn szeretett vokalistánk képéből, pláne, hogy még a szeme is csukva van, a másik meg haj ugyebár. Nos, asszem ennyi. Ha több időm lett volna, szebb lett volna a haja. De talán így se húzna zacskót a fejére Ruki san.
Sietek, gyorsan reggel beadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése