2011. március 24., csütörtök

Lenni fáradt, akarni aludni, és hagyni tanulást a francba

Nos szóval. Úgy döntöttem, enyhén szólva egészségromboló életmódom érdemel néhány sort.
Először is a kávé. Egyre többet kávézok, de ez most már tényleg durva. És érzem, hogy elért a függőség. Túl sok dologtól függök, és ez valahol szánalmas, valahol meg a világunk tehet róla, hiszen az hozott létre olyan élethelyzetet, amiben kávé nélkül nem tudok egy egész napon keresztül éber és fizikailag-szellemileg fitt maradni. Aztán a dohányzás, ami szintén egy a függőségeim közül. De már leredukáltam a mennyiséget, és gyengébbet is szívok, szóval már csak le kéne tenni.
Aztán. Ez nem függőség, de a történelem megkeseríti az életemet. Szinte minden héten dolgozatot írunk, és ez egyszerűen kikészít, komolyan. Most csekély 12 oldalnyi anyag gyűlt össze, amiből írunk, ami az én hangya-betűimet tekintve elég emberes mennyiség. A napjaim nagy része abból áll, hogy történelmet tanulok, és kezd lassan sok lenni. Ami még ennél jobban is idegesít, az az, hogy képtelen vagyok ennyi tanulás mellett négyesnél jobb jegyet szerezni. Meg tudnám marni magam minden egyes alkalommal, mikor dolgozatot oszt ki Tachi.
A következő, ami rangos szerepet játszik életemben, az a rajz. Igen, a rajz és a rajz-fakultáció. Fakra be kellett vinni három rajzot, amit ki lehet állítani hétfőn, de a probléma az volt, hogy nekem ehét hétfőn még csak egy illusztráció volt megrajzolva. Tudtam, hogy miket akarok még rajzolni, hát belevágtam a második rajzba, amit három napon keresztül rajzoltam. Vasárnap, hétfőn, és kedden is fél kettőig maradtam ébren és reggel ötkor már keltem, mert várt a töri vagy a rajz. Minden nap háromszor két és fél deci iszonyatosan kemény kávé, hogy bírjam a lépést, de tegnap már feladtam. Irodalmon filmet néztünk (filmet, mikor nemsokára érettségi!!), és elaludtam. Ilyet még sosem csináltam, hogy iskolában elaludtam volna, de hát úgy látszik, egyszer mindent el kell kezdeni. Na, hazajöttem, este hatkor úgy elaludtam, hogy csak reggel negyed hétkor keltem fel. És a galád ébresztőórám nem ébresztett...
És most megyek, mert vár a töri, aztán pedig a rajz, mert péntekig még be lehet adni szabad rajzokat, szóval megerőltetem magam, és vagy rajzolok, vagy összeállítok valamit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése