2011. október 17., hétfő

free

That's what I'm not. I mean free.

Elkezdődött a masszív tanulásom a zh-hétre, és itthon is kibukott valami, amiről azt hittem, sosem fog. Inkább nem írom le, hogy pontosan mi, de elég nagy horderejű dolog, és nagyon féltem, hogy mi lesz. Hát, egész jól megúsztam. Nem volt semmi kiabálás, meg kitagadlak-dolog, de anya leszögezte, hogy ne várjam el, hogy támogassa ezt a dolgot. Nem várom, hogy támogasson, csak értsen meg. Ennél többet nem kérek.
Nagyon sokat beszélgettem vele az elmúlt pár napban, és fura mód megkönnyebbültem. Sokkal jobb, hogy nem kell titkolóznom, és hazudnom anyának, még akkor is, ha nehéz helyzet elé állítottam. Talán jobb is, hogy kibukott ez az egész.

Más. Egy hét ősziszünetem van, de nem hiszem, hogy láblógatás lesz. Tanulnom kéne, pedig nem érzek sok motivációt hozzá, az az igazság :"D Mindegy, zh-héten muszáj valamit virítanom, úgyhogy kénytelen vagyok belevetni magam a mikroökonómia és a számvitel minden csodás rejtélyébe.

Más. Tegnapelőtt hajat festettünk Rinnel és.. hát konkrétan ezüstszőke lett a hajam xD Pedig olyan festéket vettünk, amitől elvileg ugyanolyan színűnek kellett volna lennie, amilyen eddig is volt, de hát nem úgy sikerült. Van olyan tincs, ami majdnem fehér O__O Mikor napfénynél megláttam a hajam, így... ÚRISTEN xD De amúgy annyira nem vészes, sőt, sokak szerint jobb, mint az előző szín, szóval jóuság van.

Tegnap Rinéknél rongálódtunk, mert előző nap az ominózus hajfestés után nálam hagyta a fél életét xD (kulcsok, hajvágó olló, kesztyű, sál, gyújtó) Úgyhogy fogtam magam és elcaplattam hozzájuk, hogy mindezeket visszaszolgáltassam. meglepetésként ott volt Shane, meg Betti is, aztán egy idő után hazaesett Májcsi is. Egy darabig Ragyogást néztünk, de inkább kikapcsoltuk, mert a film borzalmas a könyvhöz képest. A könyvön végigizgulod magad, meg félsz, meg rosszat álmodsz, félsz a fürdőszobától, meg a tükrötől (KELLÖGEM), de a film... Ha egy ijesztő rész volt benne, akkor sokat mondok. Mindegy, a lényeg, hogy gagyi volt a film.
Természetesen én maradtam a legtovább, mint mindig x"D Jó kis lelkizést dobtunk össze a végére Májcsival meg Rinnel, de nem ártott.

És most. Nekiesek a kötelességeim teljesítésének. Fordítást ne nagyon várjon tőlem most senki, mert saját magamra nem lesz időm, nemhogy szeretett japánjaimra, úgyhogy.. :"D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése