2011. október 10., hétfő

Tomorrow never dies.

Sajnos. Egyszer meghalhatna a holnap, és nem kéne bemennem suliba xD Mindegy.

Mivel ez a verziója a bloggernek (nem tudom, ezt a blogomat miért sújtja átok) nem támogajta, hogy megjegyzést írjak a saját nevemben, ezért megragadnám az alkalmat, hogy itt válaszoljak a megjegyzésekre, amik érkeztek.
Dante: Már hogyne volna helyed itt! Köszönöm a bátorító szavakat, igazán jól esett ^^ Nem fogom abbahagyni, nem tudnám megtenni, erre már rá kellett jönnöm ennyi idő alatt, úgyhogy ne aggódj! (:
Sayu: Örülök, ha így gondolod, és hálás vagyok, amiért érdeklődsz az iránt, amit csinálok. Nagyon szépen köszönöm ^^
Sznupula: Óu, ányukóum, hát nádjon szeépen kösszönöm a kedves szavaittö! Jháj, tsák ne vágjon tárkóun, mer az fájni fog oszt meghülyülök, osztán mán kháják nem lesznek fordítások meg satöbbik semmikse xD Én tsak álátsony kölcségvetésen lassítva ágonizálouk itten xD <3

Elnézést szeretnék kérni a múltkori kirohanásomért, de nem tudok mit tenni, kissé ki voltam akadva. Szerintem ez bárkivel előfordulhat, szóval bocsánatot kérek. Meg a trágárságért is elnézést kérek. Oda szoktam figyelni arra, hogy itt ne használjak ilyen szavakat (beszédben annál inkább, de ez nem tartozik ide xD), de múltkor valahogy kibuktak.
Éppen fordítom a B=PASS-os interjú kérdezgetős részét. Elolvastam a hosszú interjút is, remélve, hogy szó lesz a szövegekről, meg azok értelméről, de Ruki úgy döntött, hogy kábé két számról oszt meg összesen négy mondatnyi információt, úgyhogy azt hanyagolom. Viszont a kérdezős az vicces, főleg Aoi, aki már megint hülyére veszi azt, aki összeállította a kérdéslistát x"D Komolyan, az az ember egyszerűen hihetetlen ilyen szempontból. ÁNDZSERÍÍÍNÁÁÁÁÁÁÁ x"D Bocsánat a random hülyeségért, de jelenleg örülök, hogy jó kedvem van.
Szóval, ha minden jól megy, még ma felteszem az interjút, ha nem, akkor holnap reggel befejezem és felteszem. A nehezén már túl vagyok, szóval már csak kitartás kéne :"D
Na, asszem megyek, csinálom is.

Bájcsi ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése