2011. május 31., kedd

Hesitating means death

Fontos és eseménydús nap volt a mai.

Jól kezdődött, Dante jóvoltából rátaláltam a GazettE rádiós interjújára és baromira feldobta a reggelemet a dolog xD. Annyit nevettem, vicces volt. De megfordult a fejemben, hogy vajon minden japán férfi-műsorvezető direkt megtanul-e hadarni, mert ez a Yamada Hisashi se volt semmi o.O Kellett figyelnem, hogy tudjam követni. De a lényeg, hogy tényleg vicces volt, szóval a napom jól indult :D

Aztán ugyebár ma lehetett bemenni a suliba az érettségi eredményeket megtekinteni. Nos, én beértem tízre, és negyed kettőkor kerültem sorra xD. Elég unalmas volt, mit ne mondjak, de az eredményeim egész jók lettek, szóval nem lettem letört.
Magyar: 86%
Matek: 75% (ezennel matekzseninek nyilvánítom magam xD)
Töri: 85,5%
Angol (emelt): 90%
Német (emelt): 78% (ez ugyan sikerülhetett volna jobban is, de nem számít sehova sem, szóval gyakorlatilag mindegy xD)

Pénteken lesz angol szóbeli, de már nem félek tőle annyira, szeptember óta kétszer is voltam felsőfokúzni, szóval hozzá vagyok szokva a stresszhez, meg ahhoz, hogy szépen kell megnyilvánulnom, és beszélnem kell, mint akinek szájmenése van. Aztán asszem, hetedikén lesz a német szóbeli, és tizennegyedikén pedig a magyar, a töri meg a civil. Civilből csak szóbeli van, de (hál' Istennek, vagy az oktatási rendszernek) a nagy része csak rizsa, szóval nem hinném, hogy problémáim lennének majd vele.
A matek eredményén iszonyatosan nagyot döbbentem, én arra számítottam, hogy alsó határos négyes lesz, vagy inkább hármas, sőt egyáltalán nem bíztam benne, hogy üti a négyest. Erre majdnem ötös xD
Ennek örömére Jinkával megittunk egy kávét és megváltottuk a világot, ahogy minden egyes ilyen kávézós alkalommal szoktuk, csak most kevesebb időnk volt rá. Általában ilyen négy-öt órákat szoktunk beszélgetni politikáról, globális problémákról, az emberi hülyeségről, meg hasonlókról, és ezt nevezzük mi úgy, hogy világmegváltás xD. Most csak egy óránk volt, de jutott idő így is mindenre legalább egy kicsit.

Most pedig elvileg tanulnom kéne, de nagyon nincs hozzá kedvem.. Pedig múltkor olyan ügyes voltam, huszonöt perc alatt megtanultam az első ipari forradalmat ideológiai háttérrel meg mindennel együtt.

Jaj, tegnap Trónok harcát néztem *w* Egyre bonyolódik az a sorozat, mindig van valami új név, amit nem tudok kihez kapcsolni, és pont mire kábé belejövök a megértésébe, véget ér xD. Aztán elkezdődött egy újabb sorozat a Borgiák [bordzsák], ami az első olasz maffia-családról szól, és nagyon érdekes, ilyen egyházi témák, és én szeretem az egyházas témákat. Nem azért mert hű, de hívő vagyok, hanem mert szerintem az egyház a velejéig romlott volt a középkorban, de most se sokkal jobb a helyzet. Nem a keresztény vallással van problémám, mindenkinek szüksége van valamilyen hitre, hogy higgyen valamiben, ami erőt adhat neki. Istenről az a véleményem, hogy minden vallásban jelen van, egy erőről van szó, ami létrehozta az univerzumot, csak minden nép másként hívja ezt a teremtő erőt. Szóval. Az egyház romlottságát bemutató filmeket/könyveket én mindig is lájkoltam, ilyen boszorkányüldözős, inkvizíciós dolgokat meg pláne, mondjuk a Borgiák-ban nincs ilyesmi, ez arról szól, hogy Rodrigo Borgia, egy spanyol bíboros (akinek amúgy van vagy öt gyereke) szabályosan megvásárolja a pápaságát. Az meg amúgy külön vicc, hogy az inkvizíciót harmadik Ince pápa vezette be, a neve angolul Innocent, vagyis ártatlan xD. Mikor ezt meghallottam, akkor úgy elkezdtem kínomban nevetni. Mekkora paradoxon már, hogy az inkvizícióval több ezer embert (főleg nőket ugyibár) megöltek, és egy "ártatlan" ember vezeti be. Na mindegy.

Megyek, tényleg kézbe veszem az életem, és tanulok.

Bájbáj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése