2011. május 12., csütörtök

Loveless

Tegnap érdekes napom volt. Bementem végül suliba civilre, de vagy két órán keresztül ott voltunk. Tanárnő hozott újságokat az esküvőről, ami ugye elég nagy horderejű dolog volt az utóbbi időben. A menyasszony ruhája mint kiderült, potom 800millió forintba került. Beckham pedig egy béna xD. A kitüntetését nem a bal oldalra tűzte fel, ahova ugye kellett volna, hanem jobb oldalra xD. Mindegy, ez csak olyan érdekes-vicces részinfó volt.

Más. Letöltöttem az AnCafe koncertet, bár még nem jutottam el odáig, hogy meg is nézzem, mert a documentary része kiakaszt a dolognak. Annyira jó volt, mikor először megnéztem, Teruki is, Miku is, mindenki beszélt egy kicsit a szünetről, ó mondom, ez király, majd lefordítom. Erre, a VLC közölte, hogy ugyanaz a videó, ami nemrég még több, mint egy órás volt, az szépen leredukálódott húsz percre. Mondom WTF?! Mindössze ennyi az oka annak, hogy még nem fordítottam le. Youtube-on sincs fenn a documentary, és azt hittem, nyakon szúrom magam, annyit próbálkoztam már. Mindegy, valahogy megoldom.

Szóval tegnap. Eljött Hachimitsu, és szalonnasütés keretein belül elégettük a régi rosszul sikerült dolgozatainkat! \(^O^)/ Jó érzés volt, na xD. Aztán egész este Spartacust néztem, Vér és homok a sorozat címe, de valami hihetetlenül leköt újabban.
Jaj, és tegnap újra meghallgattam az egyik legjobb számot, amit humoristák alkothattak: Yazima Beauty Salon - Nihon no mikata-nebada kara kimashita. Annyira hülyét csinál azokból az amerikaiakból, akik szart se tudnak Japánról, de azért szeretik az országot, öröm volt hallgatni xD. Vicces egy szám, szerintem le fogom fordítani. Képzeljetek el három hapsit nőnek öltözve, és úgy előadva magukat. Fájdalmasan beteg xD.

És. Loveless-t hallgattam (by Lc5), és újra rájöttem, hogy a dalnak majdnem a teljes egésze igaz arra a helyzetre, mikor meghallottam, hogy Miku új bandába fog, és a gondolataimat kábé megírta az az önző szőke dög. Nem akarom részletezni, a fordítás ott van fenn szájkedeliken, de akkor is. Majdnem elkapott a bőgés, de csak majdnem.

És napok óta "Egy akatsukis életét" nézek xD. Annyit kacarászok rajta, pedig szinte semmit nem tudok a Narutoról. Csak annyit, hogy a "naruto" eredetileg egy ilyen lapos kis fehér kaja, ami valami halból készül, és egy rózsaszín csigavonal van rajta és cakkos szélű. És én nem szeretem xD. Na jó, az alapokkal tisztában vagyok, de sosem érdekelt annyira, hogy tíz résznél többet megnézzek belőle.


Egyébként is... Nem sárga, nem zöld, főleg nem szürke, a szivárvány is nézhet néha tükörbe! A világ rózsaszínben pompázik! Szia szék, mindjárt kapsz tőlem egy szmájlit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése