2011. május 14., szombat

White harmony

Tegnap érdekes napom volt. De azért pozitív értelemben ^^. Mindegy.

Az álmom is érdekes volt. Azt álmodtam, hogy egy srác jeleket írt ecsettel, és nagyon-nagyon csúnyán írta le őket, sem a vonások sorrendjét nem tudta, sem azt, hogy hol kellene vastagabbnak lennie, vagy vékonyabbnak, és kijavítottam, aztán engem néztek hülyének. Utána meg a telefonomban keresgéltem a telefonszámok között, és megvolt a ViViD menedzserének száma, és felhívtam, de a menedzser vette fel, hanem Iv, és beszélgettem Iv-vel, meg utána találkoztunk is (=^v^=)

És megtaláltam a VORTEX szövegét. Hogy miért nem esek akkor neki, és fordítom le? Egészen egyszerű: nagyon fake-szagú. Nem akarok hülyeségeket írni, megvárom szépen türelmesen (a francokat, elég türelmetlenül xD), amíg kijön a hivatalos verzió, és csak azt fordítom le.

Azt is megtaláltam, hogy takuya 1PIKO háttérgitárosa, de ezt már szájkedeliken leírtam, szóval nem ismétlem magam. Csak egy kicsit.
Tényleg mikre jó a twitter.

Ja, és az alice nine minden tagja influenzás, kivéve Sagát, szóval vagy három koncertet lemondtak, és nagyon sajnálják, de nem tudnak mit tenni.

A girugämesh tagjainak külön blogja lett (eddig ugye egy volt, mindig az írt, akinek éppen kedve/ideje/ereje volt), szóval külön-külön irkálnak.

Az LM.C pedig gyűrűket tervezett, olyan alakút, mint a sapkájuk a SUPER DUPER GALAXY PV-jében, tehát ilyen nyuszifüles. Az egyik szürke, teljesen swarowskival kirakva, a másik ezüst és van benne egy pici gyémánt, és a nagykoncertre érkező első két ember megkapja őket.

Asszem ennyi hír van mostanában.

Bájbáj, vár a tanulás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése