2011. május 4., szerda

Ippen...shinde miru?

Jelentem, én már meghaltam!

Na jó, talán mégsem. De ha jól belegondolok, mégis... Noszóval, mindösszesen annyi lenne a lényege ennek a bejegyzésnek, hogy túlvagyok a magyar, matek és történelem érettségiken.
A magyar, hmmm, az a baj vele, hogy túl szubjektív tantárgy, így aztán értékelni nem tudom, viszont szerintem meg kellene lennie az ötösnek. Matekból egy kis szerencsével megvan a négyes. A matek vicces volt, mert amint vége lett, még elmentünk kávézni a többiekkel, de aztán mentem a suliba anya egyik kolléganőjéhez, aki a matektanárom, és nagyon tisztelem, imádom, minden, de én másodszorra is megcsináltam vele az érettségit \(TOT)/ A töri meg... nem is akarom tudni. A fél életem töriből meg matekból állt, és nem érzem úgy, hogy ez alapján a dolgozat alapján jól lehetne értékelni a négy év alatt összeszedett tudásomat. Főleg az esszék... Azt hittem, sírva fakadok, és felvágom az ereimet, mikor megláttam, milyen témák vannak. Azért írom le, mert ugye én angolul írtam (angol kéttan és annak minden előnye), és a miénk más volt, mint a magyarul érettségizőké. Rövid: ókori Rómából valamelyik téma, már nem emlékszem; miben volt különböző az első világháború a korábbi háborúktól; ipari fejlődés a dualizmusban; hogyan hatott az erdélyi nemzetetkre a reformáció; a magyar alkotmány megfelel-e az egyetemes emberi jogok nyilatkozatában megjelent kritériumoknak (eddig megfelelt xD). Hosszú: tatárjárás, társadalmi szerkezet a dualizmus korában, Rákosi-rendszer. És különböző kombinációk voltak, úgyhogy én rövidből az első világháborúsat meg az alkotmányosost írtam, hosszúból meg a tatárjárást.
Ja, amúgy magyaron meg érveltem xD. Bár, gondolom ez elég evidens, szinte mindenki érvelt az osztályban.
Ma van az emelt angol, holnap az emelt német, de ezektől nem tartok annyira. Voltam már nyelvvizsgán, az hasonló, mint ez lesz, angolon erre gyakoroltunk egész második félévben, a német meg nem számít, bárhogy sikerülhet. Ha nem akarnak minket nagyon megszívatni a magnóhallgatásnál, egy nagyon laza ötöst kell, hogy írjak. Ezt nem egózásból mondom, de most tessék belegondolni... négy évig heti 5-9 angolóra, heti 5 töri angolul, kettő civil angolul, kettő biosz angolul, meg még kilenc/tizedikben info. Hát ebben az osztályban még a leghülyébb, legbutább, legtuskóbb osztálytársamnak is meglett a felsőfokúja. Akire itt nem ragad semmi, az vagy nagyon reál-beállítottságú, vagy nem akarja, hogy ragadjon rá xD. Szóval ma angol. Félek a saját sulim egyenruhájában menni, remélem, azért nem fognak megverni xD.

Ismeri valaki a kanonxkanon-t? Én nemrég jöttem rá, hogy a két Kanon, akiket külön-külön is nagyon szeretek, együtt dolgoznak. A közös kislemezük tök jó, meg hát a Calendula requiem PV-je is valami hatalmas! Nekem nagyon tetszik, Wakeshima Kanonnak nagyon szép hangja van. Igaz, hogy kicsit vinnyogós, de a zene, ami alatta megy, meg a tény, hogy a csellót nagyon vágja ez úgy sokat lendít rajta. Legalábbis szerintem. Mert ugye én alapvetően nem szeretem a japán énekesnőket a vinnyogós hangjuk miatt. De amúgy van kivétel, például a Scandal-t nagyon szeretem, meg Nakashima Mikát, vagy YUI-t, meg mondjuk Rie Fu-t még hallgatok. De nagyjából ennyit.
Ööö, még egy számot találtam, ami tetszik. Valamelyik nap anyával néztük a Havert, vagy mifenét (angolul Kick ass), és a végén, mikor ment a stáblista, akkor jött egy zene. Mondom ez baromi jó, én ezt már hallottam valahol, és leesett, hogy Chiyu linkelte egyszer, hogy ő mostanában állandóan ezt hallgatja. Nos, most már én is xD. Aki nem értené, a The Pretty Reckless - Make me wanna die számról van szó. Nincs egy nagy szövege, de a zene, meg a csaj hangja jó, szóval nem rossz szám. Hamarosan meg fogom unni, de addig végtelenítve szól xD Mint a nyan cat... azt láttátok? xD Aki nem, annak KÖTELEZŐ a linkre kattintani! http://www.youtube.com/watch?v=p5PiXt6INSM

Na jó, megyek, el kéne készülni időben... *devotion to English*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése