2011. április 30., szombat

Orenji no taiyou - オレンジの太陽

Ma volt a ballagás.
Nos, mit is mondjak róla. Igazából vicces volt. Sajnos még mindig nem sikerült teljes valójában felfognom, hogy ez tényleg megtörtént, és én most tényleg elballagtam. Szép volt a műsor, de mindig találtunk valamit Arisuvel, amin lehetett nevetni. Szégyen, vagy nem szégyen, nem sírtam. Csak egyszer könnyeztem meg egy dalt a Dzsungel könyve című musicalből. Egyébként vidámak voltunk, és még utána sem sírtam, mikor itthon várt a rólam készült dvd (amin anya vagy másfél hónapot dolgozott). Ez van.
Közölték is volt osztálytársaim, hogy bezzeg ők végigbőgték a ballagást, és milyen egy érzéketlen bagázs vagyunk. Hát szerintem már csak akkor fogom érzékelni a valódi súlyát a ballagásnak, mikor már nem kell nyolcra suliba menni, nem cigizünk együtt a játszótér mögött, nem próbálunk megúszni minden áron bármilyen dolgozatot, és hasonlók xD.
De azt nem értem, hogy miért Nodoka beszédét kellett felolvasni. Reoné sokkal jobb volt. Vagy a Sohié. Vagy a Risáé. De ez van. Kicsit erőteljesen sablonos volt. De igazgatónő beszéde jó volt, tényleg.
Osztályfőnöktől azt kaptuk ajándékba, hogy egy régi fogalmazásunkat visszaosztotta, hogy nézzük meg, milyenek voltunk kicsiként. Nos, megmondhatom, hogy a gondolkodásmódom nem változott túl sokat xD. Pontosan ugyanúgy gondolok mindent, ahogy akkor leírtam, ugyanis egy rövid fogalmazást kaptam vissza, amit anno az emberi értékekről írtam.
Volt nagy vendégség is, ahol vagy húszszor meghallgathattam, hogy bízzak magamban, mert menni fog az érettségi. Szeretném azt hinni, hogy képes vagyok jól megcsinálni, a többi majd kiderül.

Most pedig ego-princessz énem felszínre tör, és néhány képet felpakolok magamról, mert csak xD

Chirako közölte, hogy ez nagggyon Arimura sanos xD Igyekeztem xD


Ezt csak azért, mert norvég mintás, és imádom ezt a kötött függönyt, és mert a norvég mintás holmikról mindig Aoi jut eszembe xD


Ez meg Japánban volt az egyenruhám, kivéve az ing, mert azt asszem Uniqlo-ban vettem, és amúgy férfi ing xD. De amúgy nagyon szeretem ezt az egyenruhát, tök kényelmes, meg csinos, meg minden.

Mára ennyi, holnap fejest ugrok újra a töri-tanulásba, és remélem, hogy szerdáig nem őrülök meg. Bájbáj és jóccakát mindenkinek (^o^)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése