2011. április 18., hétfő

destiny

Régen éreztem magam így, és jól érzem magam, és boldog vagyok és hellyel-közzel elégedett az életemmel. Nos mindegy. Nem tervezek valami hosszú bejegyzést, csak jelét adom annak, hogy élek.

Igazából egy rajzot akartam feltölteni. Nem egy nagy alkotás, még csak nem is komoly, sőt! Egyenesen komolytalan, egy vicces beszélgetés következményeként született meg egy beteg pillanatomban. Báár... Gürerüt (Grell Satcliff) ismerve, annyira nem is beteges az ötlet xD
Arról beszélgettünk, hogy Kuroshitsuji, meg, hogy kisebb koromban én néztem a Sailor Moon-t, és hogy az lányos, és Gürerü-nek biztos tetszik a Sailor Moon-os szereplők cucca. Öhm, én megszántam szegény Gürerüt xD

Kicsit talán vézna lett, meg a haját sem színeztem ki, de hát üsse kavics.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése