2011. április 4., hétfő

Ami most megríkatott -> Geboren um zu leben

Ezt most muszáj vagyok azonnal leírni, mert eszméletlen. Német zene-rajongó is vagyok egyébként. Csak úgy mellékesen megjegyezném.
Szóval, anya mutatott egy dalt, Unheilig-tól a Geboren um zu leben. Anya holnap ezzel fogja gyakoroltatni a kölykökkel a suliban az um...zu+infinitiv-et xD, de nem ez a lényeg. A lényeg a dal szövege. Csak a magyar fordítása, de íme:

Nehezemre esik nélküled élni, mindig minden nap teljesíteni.
Sokszor gondolok arra, milyenek voltak azok a szép napok, melyek elmúltak.
Elképzelem, ahogy mellettem állsz, ahogy az úton melletten lépkedsz.
Olyan sok mindenen gondolkodom, mióta nem vagy, mert te mutattad meg, hogy milyen értékes az élet.

Arra születtünk, hogy éljünk, hogy megéljük az idők csodáit, hogy ne felejtsük el önmagunkat az örökkévalóságig.
Arra születtünk, hogy megéljük azt a pillanatot, mikor azt érezzük, érdemes volt ezért élni.

Fájdalmas még újra megtalálni a helyem, jó érzéssel valami újba belekezdeni.
Ebben a pillanatban újra a közelemben vagy, mint azokon a rég elmúlt, szép napokon.
Azt kívánom, hogy újra tudjak álmodni, megbánás nélkül a jövőbe tudjak nézni.
Megtaláltam egy célt, mióta nem vagy, mert te megmutattad, hogy milyen értékes az életem.

Arra születtünk, hogy éljünk, hogy megéljük az idők csodáit, hogy ne felejtsük el önmagunkat az örökkévalóságig.
Arra születtünk, hogy megéljük azt a pillanatot, mikor azt érezzük, érdemes volt ezért élni.


Ez a dal... Ez valami gyönyörű. Akkor írta az énekes, mikor egy barátja szívinfarktusban meghalt. Érdemes minden egyes során elgondolkodni, az én életemmel, az élményeimmel nagyon sok párhuzam vonható, nem csoda, hogy elbőgtem magam, mikor meghallgattam. Nem tudok többet írni. Itt a dal:
http://www.youtube.com/watch?v=Q-L3wj_HaMQ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése