2011. április 8., péntek

THE TRUE MURDEROUS INTENT

Hát igen, ez a matek próbaérettségi felszínre hozza bennem a valódi gyilkolási vágyat. De erőteljesen.
Egy szóval jellemezve: szar volt. Már elnézést a nyomdafestéket ritkán tűrő kifejezésért.
Tegnap voltam matekon. Egy-két feladatot kivéve simán ment, arra az egy-kettőre meg némi agypörgetés után rájöttem. De ez... A negyvenöt perces még nem is volt vészes, sőt, jól ment. De a százharmincöt perces... Az első feladat ment, a második is, a hamradikon hiába ültem fél órát, semmi. A következő ment, aztán két olyan feladat, ami megoldhatatlan. Az egyiknél kijött a másodfokú egyenlet, de a diszkriminánsnál gyök alatt negatív számot kaptam. Gyök alatt negatív, mit akartok?! Aztán fordított parabola (legalább nyolc pontom lesz, mert függvényt ábrázolni tudok), de hogy annak hol van a minimuma...? Nincs neki, hát csak maximuma van, most én ilyen feladatokkal mi a bánatos fenét kezdjek?!
A három órás dolgozatból egy órát kompletten, megszakítás nélkül végigbőgtem, aztán feladtam, miután már egy órányi bámulás után sem jött az ihlet, hogy hogyan oldjam meg őket, beadtam, kimentem, és folytattam a bőgést a vécében. Ilyen nincs. Annyira lehúzta a napomat, hogy el sem hiszem.
Utána eldöntöttük kollektíve, hogy a jó büdös francba a matekkal. Ennyi gyakorlás után nem tudunk megcsinálni három feladatot, nagyon bíztató, mondhatom. Úgyhogy ennyit a matekról. Én feladom.
Rumi odajött megvigasztalni, hogy az érettségi könnyebb lesz, meg ne veszítsem el az önbizalmam. Jó xD Késő.

Úgyhogy inkább gyorsan belemerülök valami kellemesebb dologba, inkább fordítok valamit.

Úgy várom már a VORTEXet... Aoi haja brutálisan pink, érdemes vetni rá egy pillantást az official site-on xD Nagyon extrém. Csak, hogy eufemizálva fejezzem ki magam xD

Ma rájöttem, hogy a hajam hasonlít Arimura san hajzatára, és ennek megörültem. Csak nem vagyok olyan kis satnya, mint ő, de ezen most éppen dolgozom, hogy olyasmi legyek xD

Megyek, alkotok valami értelmeset. Bájbáj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése