2011. április 25., hétfő

kizuna

Éjjel megálmodtam, milyen lehet az az elnyomás, amiről eddig töriből folyamatosan tanultam. Bár lehet, hogy este még a Spartacus is betett xD. Volt egy nő, akinek minden parancsát teljesítenünk kellett, engedelmeskednünk kellett neki, legyen szó bármiről. Egy nagyobb csoport része voltam, volt, akiket ismertem, és volt akiket nem, de mintha alapvetően valamiféle osztálykirándulásra indultunk volna. Akik nyíltan ellenszegültek, azokat elzárta egy külön terembe, ráccsal és minden egyébbel. Szinte nem volt saját akaratunk. Aki viszont valamilyen szempontból különlegesnek ítéltetett, azzal másként bánt ez a nő.
Nem tudom, miért jutott eszembe abban a helyzetben éppen az a baromság, ami már nem is tudom mióta nem foglalkoztatott. Történetesen Kame, és az ő személye. Ehhez tudni kell azt a hátteret, hogy én nem szeretem a KAT-TUNt. Nem utálom, utálni csak azt lehet, akit ismersz. És itt a problémám. Nem ismerem őket, és nem is fogom tudni, mivel ők elég sok kötöttségnek kell, hogy megfeleljenek. Nem ők írják a dalszövegeiket, vagy ha igen, azt többen átnézik, hogy kiadható-e, és nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy interjún sem a legőszintébbek. Ők azt adják a közönségnek, amit várnak tőlük: helyesek, nyálas szövegeket énekelnek, mosolyognak, cukormázban táncolnak. Sokszor gondolkodtam már rajta, hogy megismerhetem-e valaha távolról, és úgy döntöttem, hogy nem. Egy időben nagyon foglalkoztatott, hogy vajon milyen lehet valójában, civilként. A doramáit viszont szeretem, arra is van egy elméletem, de nem osztom meg, a végén még meg leszek kövezve xD. A doramáit kizárólag azért szeretem, mert zseniális színész. Ezt aláírom, ezt elismerem bármikor.
Korábban már álmodtam egyszer azt, hogy megkérdezem tőle, hogy milyen ő valójában, hogy ő komolyan gondolja-e ezt az egészet. Ezúttal azt álmodtam, hogy elbújtunk egy olyan helyre, ahol senki nem láthatott minket (ha meglátnak, tudtuk, hogy bezárás lesz a vége), és azt kérdeztem tőle, hogy mit jelent számára ez az egész. Sajnos nem emlékszem, mit válaszolt. Arra emlékszem csak, hogy gondterhelt volt, fáradt, és látszott rajta, hogy valamiből nagyon elege van.
Nem tudom, miért foglalkoztat ez engem ennyire. Talán mondjuk ha szembeállítom a GazettE-tel, ahol Ruki azt mondta, hogy ő csak azért, hogy eladhatóbbak legyenek, nem fog olyan szöveget írni, ami nem az ő gondolkodásmódját, nem az ő egész egyéniségét tükrözi, akkor kicsit szakadék-szerű a kontraszt. Rukitól sosem kérdezném meg, hogy mit jelent ez neki, vagy hogy komolyan gondolja-e. Tudom ezekre a választ, de Kamenashit nem ismerem, fogalalmam sincs, hogy milyen lehet, csak találgatok. Mindegy. Ha nem találkozok vele személyesen, sosem jövök rá, hogy milyen valójában xD

Asszem ennyi. Ja, és mostanában szerelmes vagyok a BORN-ba. Na jó, nem csak mostanában, de úgy intenzíven, napok óta mást se hallgatok. Csak gáz, mert a neten alig van fenn dalszövegük, még japánul is alig találni, szóval nem tudom, mit fogok tenni...

Apa most locsolt le szódával (-.-;; ) Hideg volt, és kellemetlen.

Megyek, pólót váltok xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése