2011. november 28., hétfő

The flavor of life

Hol is kezdjem..?
Nem akarom leírni a hétvégémet. Nem mintha nem lett volna jó, csak nincs kedvem. Lusta is vagyok (nem múló rossz szokásomhoz híven) meg nem is vagyok mesélős hangulatban.
Függőségekről akartam írni.
Milyen furcsa, hogy minden ember függ valamitől. Nincs olyan, aki mindentől teljesen független, mert akkor az az ember már nem él.
A saját függőségeimet végiggondolva.. Nagyon sok egészségtelen dolog tartozik ide. Ott van a kávé, ami nélkül nem igazi már a reggel, ott a cigaretta, amit nem tudok letenni (már idáig jutottam, elég szégyenletes és szánalmas, de ez van), ott van a csoki iránti függőségem, amit nem tudok kinőni, és hát a csoki sem tartozik a hű-de-egészséges dolgok közé.
Lassan öt éve függök a japán zenétől is. Főleg a GazettE-től. Túl sok mindent kaptam tőlük ahhoz, hogy valaha is elfelejtsem őket, vagy elhagyjam ezt a stílust. De alapvetően a zene is függőséget okoz. Egy normális ember esetében mindenképpen. Mert a zene akaratlanul is nagyon sok mindenben segít. Ha szomorú vagyok, beteszek valami igazán depressziósat, és elmerülök a bánatomban, hogy aztán könnyebb legyen kilábalni. Ha jó kedvem van, ugrálós, még jobban felpörgök, ha van zenei aláfestés. Nem fogom minden hangulatomat jellemezni, azt hiszem, mindenki tudja, miről beszélek ilyenkor.
Lassan fél éve van egy újkeletű függőségem is. Egyre erősebb. Néha elgondolkodom, vajon lehet-e még ennél is erősebb, de minden egyes nappal emelkedik egy picit az a bizonyos képzeletbeli grafikon. Mindentől függök, amiről eszembe jut, de tőle magától függök a leginkább. Nos, ha valaki nem jött volna még rá; szerelmes vagyok. És ennél boldogabbá még sosem tett semmi, hogy ő a legfontosabb és legértékesebb függőségem. Lehet, hogy ez sem a legegészségesebb függőség, de ez már rég nem érdekel.
Mi van még? Jaj, tényleg, hát a gép. Hiába, függő vagyok, bármennyire gáz is. Bár ez nem hiszem, hogy bárkit is meglepne a mai világban.
Óra-függő is vagyok. Teljesen rosszul leszek, ha nincs rajtam az órám, olyan kényelmetlen hiányérzetem lesz.
Dióhéjban asszem, ennyi.
Nem tudom valójában minek írtam ezt le, csak jól esett összeszedni ezeket. Szerintem érdekes, hogy mindenki függ valamitől, mert ez valamennyit elárul abból, hogy milyen is az a személy. Jelen esetben, hogy egy hülye kávés-dohányos japán-rajongó vagyok xD
De hát, ez is valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése