2011. november 6., vasárnap

Zydrate

Több megrázó dolog is ért mostanában, ami hát.. nem is tudom, hogyan hatott a lelki világomra.
Először is.. állok a buszon, éppen megyek hazafelé egy igencsak reményvesztett nap után. A busz zsúfolásig tele. Alig fél méterre két lány állt előttem és kizárólag azért hallottam, hogy miről beszélnek, mert már zenét hallgatni sem volt kedvem, olyan ramaty állapotban voltam.
A: Te figyelj már! Az csaj, vagy pali?
B: Melyik?
A: Az a szőke.
B: Ja, az... szerintem csaj.
A: Ja jó, ezen gondolkodtam már mióta.

Hát izé. Kössz szépen :"D Szóval, ez a két nagyon szemészeti vizsgálatra szorult egyed nem tudta eldönteni, hogy fiú vagyok, vagy lány. Na most, kérdem én, a melleim nem elég árulkodó jelek, de most komolyan? xD Lehet, hogy pulcsi volt rajtam, de azért annyira nem nehéz megállapítani a nememet, szerintem...

A következő. Véletlenül összefutottam a buszon (ez már itthon) Maichi barátnőjével, aki hát, nem ismer annyira, csak úgy nagyon néha eldumálgatunk, ha találkozunk. Az ő kérdése a következő volt: De te hány éves is vagy? Tizenöt?
Izé, mondom, nem, tizenkilenc, mire közölte, hogy sokkal fiatalabbnak nézett. Hát, örülök, hogy négy évet le tudok tagadni xD Ez majd még később hasznomra fog válni, asszem xD

Összegzés (annak, aki esetleg nem tudta volna): Egy tizenöt éves fiú vagyok xD

Ezen kívül teljesen rá vagyok függve a Repo! The Genetic Opera című horror-rock-operára, és phaaaa *w* Éjjel-nappal ezeket a számokat hallgatom, és már vagy két hete nem tudom megunni, mert egyszerűen zseniálisak! Mindenkinek olyan szép hangja van ((o(TT W TT)o))

Aztán aztán... itthon megint lelkizés volt, tegnap sikerült jó hangulatba kerülnöm.. annak ellenére, hogy az előző napom, és még a tegnapom fele is eszméletlenül jól telt. Mindegy, ezen is túl kell esni hetente egyszer-kétszer.

És mehetek vissza Pestre ismét.
Nem mintha annyira utálnám. Igazából amíg otthon kell lenni Chirakoékkal, meg amíg Sznupula Kedvessel vagyok, addig teljesen jó. Csak a suli... mindegy, ezt már egyszer kiveséztem, asszem. Hagyjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése