2012. március 13., kedd

addiction

Kijelenthetem, hogy teljes mértékben függővé tett a Trónok Harca.

A sorozat egy dolog, a könyv meg egy másik, ez tény, de egyik nem létezne a másik nélkül, szóval összetartoznak, és együttesen hatnak.

Nemrég néztem interjút a szereplőkkel, és Kit Harrington (alias Havas Jon) mondta, hogy olvassa a könyvet, és... milyen jó lehet úgy olvasni, hogy elérkezik egy Jon-os fejezethez, és azt gondolja, hogy "Na, vajon mit fogok most csinálni?" Annyira eszméletlenül jó lehet így olvasni a Trónok Harcát, vagy igazából bármelyik könyvet, amiben szerepel egy színész (már persze, ha a színész veszi a fáradtságot és elolvassa az adaptáció eredetét).

Valamelyik nap láttam kiírva egy lánynál, akinek azt mondta neki az anyukája, hogy ha a születése előtt olvasta volna a Trónok Harcát, akkor biztos, hogy az egyik karakterről nevezte volna el a lányát. Ezen elgondolkodtam egy kicsit... Ha anya a születésem előtt olvasta volna a Trónok Harcát (ami teljesen lehetetlen mondjuk, de tegyük fel xD), és ha a kedvenc karakteréről nevezett volna el, akkor valószínűleg Catelyn lennék... Ami magyarul Katalin... Még jó, hogy a Trónok Harca legfeljebb csak készülőben volt, amikor születtem (^_^;) Bár... anyáról tudom, hogy képtelen úgy igazán, teljes szívből rajongani valamiért, úgyhogy szerintem meg sem fordult volna a fejében, hogy egy könyv szereplőjéről nevezzen el. Lehet, hogy jól jártam :D
Azon is gondolkodtam, hogy személyiségileg melyik szereplővel tudnék azonosulni, és sorra vettem a női karaktereket...
Arya. Ha olyan sorsom lenne, mint neki, és ugyanazokon mennék keresztül, valószínűleg már megöltek volna. Arya sokkal bátrabb, sőt, inkább vakmerőbb, mint én, leleményesebb és találékonyabb.
Daenerys. Szívesen lennék Dany, és talán eljutottam volna addig, ameddig ő, viszont fogalmam se lenne, hogy mit kezdjek és hogyan akarjam visszaszerezni a trónt, amiért ugye mindenki küzd, de valójában jogilag őt illeti meg.
Catelyn. Catelyn kiegyensúlyozott és megfontolt, bátor, és őszinte. Rájöttem, hogy ő az egyetlen normális karakter kábé az egész könyvben. Mindenkinek van valami naaagy, ambiciózus vágyása, Catelyn meg csak vissza akarja kapni a gyerekeit, és haza akar menni Deresbe. Nem tudom... annyira azért nem tudok azonosulni vele.
Lysa. Megkeseredett, beszűkült látáskörű, és gyáva. Nem, ez teljesen elüt tőlem.
Cersei. Büszke, hataloméhes, gőgös, de agyafúrt. Cersei is távol áll tőlem.
Sansa. Naiv, bátortalan, de tanul az élet pofonaiból. Fejet hajt, amikor kell, de magában elátkoz mindenkit, rájön végül (nagy nehezen), hogy ki barát és ki ellenség, és segíteni akar azokon, akikkel igazságtalanul bánnak. Azt hiszem, Sansa lennék. Nem szívesen, de ha a személyiségi hasonlóságot nézzük, Sansa lennék.

Most elnézést kérnék, amiért ennyi Trónok Harcás cuccal árasztom el a blogomat, de jelenleg folyamatosan ezzel foglalkozok, a könyv, rajzok, a dothraki nyelv, a karakterek, a sorozat, minden ekörül forog. Úgyhogy nem kérek elnézést :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése