2012. április 2., hétfő

For your entertainment


Jelenleg erre vagyok ráfagyva. Nem tudom igazán, miért. Eléggé tucatzene, nincs igazából semmi mondanivalója, de valami megfogott benne. Talán Adam Lambert hangja, mert azért ismerjük el, az van neki.

Kéne venni másik fültágítót. Az a baj az acéllal, ami most benne van, hogy nehéz, és húzza le a fülemet. 14es van benne már vagy három-négy hónapja, és a súly miatt tágult a fülem.. Most simán bele tudnék tenni egy 16ost is szerintem, de nem akarok (T^T) Nem akartam ennél nagyobbat, szóval vagy műanyagot, vagy szilikont kéne venni, hogy ne táguljon tovább, de a fém olyan menő (TT_TT) Teljesen tanácstalan vagyok. Bár, múltkor láttam, hogy Ruki drága is lecserélte a fémet, neki most fekete műanyag van a fülében, és gondolkodtam rajta, hogy nekem is olyat kéne beszereznem. Ha már ugye miatta kezdtem el a fültágítást...

Trónok Harca. Ma lesz a második évad első epizódja, és nagyon várom (*w*) Az eredeti célom az volt, hogy elolvasom a második kötetet, mire elkezdődik a season two, de túlteljesítettem magam, és mindjárt kiolvasom a negyediket xD Eddigi kedvencem a Kardok Vihara (harmadik kötet), mert egyszerűen zseniális. A mostaniban túl sok van a krakenekről (ismertebben: Greyjoyokról), akikkel soha nem szimpatizáltam, főleg Theon aljas, alattomos, undorító árulása után. Remélem, meghalt (bár ezt senki nem tudja biztosra).
Nagyon Királyvár-centrikus ez a Varjak Lakomája. A Cersei-s, meg Jaime-es fejezetek váltakoznak, meg néha-néha visszatérünk Pyke-ra (Greyjoyok székhelye), ami ugye nem érdekel különösebben.
Nem tudok semmit Jonról, aki a Fal parancsnoka, nem tudok semmit Dany-ről, aki most Meereenben királynősködik, Catelynről, aki visszatért halottaiból, csak Isten tudja, hogyan, vagy Branről, aki ha jól emlékszem, már túljutott a Falon, Rickonról pedig már a harmadik kötetben sem tudtam semmit. Az Aryás és Sansás fejezeteket egy kezemen meg tudnám számolni. Tyironról sincs semmi, pedig ő is nagy kedvencem, és áldom Jaime-et, hogy nem hagyta meghalni. Remélem, a Sárkányok Tánca tele lesz velük. Bár, jó olvasni Cersei bénázását xD És hát ugye, a Kardok Viharában meghalt egy rakás olyan szereplő, akiknek addig egészen kulcsfontosságú szerepük volt.
Tegnap volt az HBO-n egy összefoglaló az első szériából, és a szereplők is megszólaltak. Újra rá kellett jönnöm, hogy Jon beszél a legszebben a férfi karakterek közül, a nők közül pedig Daenerys. Olyan szép kiejtésük van, hogy öröm hallgatni (^v^)

Más. Amíg Pesten voltam, itthon, két utcával lejjebb kigyulladt a nádas. Állítólag tizenöt méteres lángokkal égett, és nappali világosság volt éjszaka, a tűzoltók pedig nem tudtak mit kezdeni vele, mert a kocsikkal nem tudtak bemenni erre a lápos, süppedékeny területre, így gyakorlatilag megvárták, amíg leég. A nádas mögött van egy elég nagy senkiföldje, ahol hajléktalanok tanyáznak, és minden évben vagy szándékosan, vagy véletlenül, de felgyújtják a nádast. Most meg nem volt nehéz mert hetek óta esőnek a színét se láttuk... De annyira megijedtem, mikor olvastam a neten, hogy "Tűz a cementgyár közelében", mondom, Úristen, kábé 200 méterre lakunk a cementgyártól, rögtön hívtam apát, hogy ugye nem volt semmi baj, de hál' Istennek, nem.

Sznupula Kedvessel megnéztük a Fekete ruhás nőt, ami mint számomra később kiderült, valami horror-szerűség. Voltam olyan tájékozatlan, hogy nem olvastam el, miről szól a film, annyit tudtam, hogy Harry Potter játszik benne, és nekem ennyi elég is volt xD Hááát, mit mondjak. Érdekes volt. Nem tetszett, hogy a nagy öldöklésnek igazából nem volt logikája, mert Radcliffe hiába segített a nőnek, ugyanúgy megölte a fiával együtt, és ez unszimpatikus volt. Összesen négyen voltunk a moziteremben, és szerintem megutált minket a másik két ember, mert minden ijesztő jelenetnél Sznupival felkiáltottunk, hogy "Baszd meg!" xD. Nem félelmetes, hanem ijesztő volt. Vannak ezek a jelenetek, amikor hirtelen megjelenik valami, vagy váratlan dolgok történnek, és nem is a képtől magától ijedsz meg, hanem attól ahogyan az megjelenik. No mindegy, azért jó volt, de leszögeztük, hogy többet se nézünk moziban horrort xD. Ezek után otthon még megnéztük a Wild target című sírva-röhögős, angol humorral túladagolt bérgyilkos-filmet, amiben meg Ron Weasley játszott. Kellett az a levezetés, de komolyan, már sírva röhögtünk rajta. Nagyon fájdalmas volt, ajánlom mindenkinek, aki tudja értékelni az angol humort xD Nagyon elvetemült film.

Valamint, volt anyával egy nagyon szép beszélgetésünk...
Én: Anya, képzeld, írt Azusa! Meg küldött egy csomó mindent, nézd, itt vannak a fényképek! Meg azt is írta, hogy milyen jó lenne találkozni velem. (Azusa az egyik japán barátnőm, akivel egy évig osztálytársak és nagyon jó barátok voltunk, és levélben, meg fészen tartjuk a kapcsolatot)
Anya: Hát ez tök jó *nézegeti a képeket* Miért nem mész ki hozzájuk vagy két hétre nyáron?
Én: Hát... mittudomén. Mehetnék?
Anya: Hát, azért van neked félretéve pénz, nem?
Én: De hát... mikor mondtam, hogy ki akarok menni a GazettE tizedik évfordulós koncertjére, azt mondtad, nem mehetek.
Anya: Mert azt hittük, hogy akkor még iskolába fogsz járni.
Én: Ó, hogy az a...! Akkor meg megyek nyáron.
Anya: Menjél.

Úgyhogy, lehet, hogy megyek nyáron Japánba \(^O^)/

Erre Shén reakciója...
Mondom neki, hogy nyáron lehet, hogy megyek ki.
Shén: Jóvan, hagyjál itt egész nyárra! (T^T)
Én: Csak két hétre mennék...
Shén: Akkor hagyjál itt két hétre! (T^T)

xD

3 megjegyzés:

  1. Szia Riku!
    Érdekes, mostanában nálunk is tűz volt, először úgy két hete aztán tegnap is. Pont a mögöttünk lévő szőlők gyulladtak ki, az Isten tudja hogy, és éjnek idején jöttek a tűzoltók, hogy eloltsák.
    A fekete ruhás nőt nekem is ajánlották - ugyanis eléggé szeretem a horror filmeket :"D - bár nem nem sikerült letöltenem... Mindazok ellenére, amiket mondtál, engem még mindig érdekel x).
    És az, hogy kimész Japánba, annyira jó! :D Remélem tényleg kijutsz! (^^)
    Szép napot! (^^)/

    VálaszTörlés
  2. Pannátska Kedves, há menten agyérkörcsöt kapok. Ugye mink beszéltük a nyáron Japános dolgot, de mivel önmaga nem adott visszajelzést erről így én letettem róla és igent mondtam egy Spanyolországra. Kitsit azt hiszem most tsaloódott vagyok Japánt illetően, de remélem te kijutsz és jól érzed magad!! Tsók kedves!

    VálaszTörlés
  3. Kedves, az a baj, hogy anya egyszer ezt mond, egyszer meg már tök mást.. Első félévben eszében sem volt sehová elengedni, még nyáron sem... Szerintem nyárig még vagy háromszor megint meggondolja magát, csak, hogy ne legyen egyszerű. Ma is mondta, hogy lehet, hogy hagyni kéne a fenébe ezt az egész Japán-dolgot, nem csak az utazást, hanem mindent... Úgyhogy egyáltalán nem biztos, hogy bárhová is megyek m(__)m

    VálaszTörlés