2012. április 15., vasárnap

M'lady

A tegnapi nap... kész xD
Találkoztam Sznupula Kedvessel, akivel először kávézgattunk, teázgattunk, majd a Keletinél bementünk egy kínaiba, ami ugyan occó volt, de a pasi, aki ott volt... Úgy bámult, mint annak a rendje :"D Sznupula Kedves százszor nőiesebb formációban volt, mégis hölgyemnek lettem szólítva, meg hasonlók xD Már nem tudtunk hova nézni, hogy ne szegény fickó arcába nevessünk.
Séta közben egy másik fickó, aki vagy be volt rúgva, vagy be volt tépve ránk köszönt vagy kétszer, Isten tudja, mi okból, aztán a metróba lefelé menet egy botos, nagy hátizsákos bácsi megállított, hogy legyek olyan kedves, és kössem be a cipőfűzőjét, mert ő egyedül nem tudja, és fél, hogy el fog esni. Bekötöttem :)
Ezzel még nem volt vége a napi vicceknek...
Ahogy hazaértem, az állomáson várt rám Maki, és valami nagyon furcsa volt rajta, aztán úgy három perc után leesett...
 - Te ittál?
 - Aha, egy csomó kalinkát.
Ez elég sok mindent megmagyarázott xD
Lementünk a Tescoba mindenféle jó dologért, és akkor megállított minket egy csöves, és elkezdte mondani, hogy ne haragudjunk már, de ő bevallja őszintén, hogy csöves, és nagyon örülne neki, ha vagy hárommillió forinttal kisegítenénk, de pár forintnak is örülne, mert kajára kéne neki. Akkor adtam neki vagy százharminc forintot, aztán eszembe jutott, hogy mi amúgy is a Tescoba megyünk, mondom, akkor veszünk neki valamit. Vissza is adta a pénzt, mi meg bementünk, vettünk neki kaját, és kint odaadtuk. Szépen megköszönte, aztán azt mondja: Egyébként nem akartok férjhez menni? Most épp szingli vagyok xDDD Na kész, ezen besírtunk, aztán mondtuk, hogy hát még nem túl alkalmas az időpont, aztán mondta nekünk, hogy akkor good night black and white xDDDD Isten tudja, mire gondolhatott, de feldobta az esténket, annyi biztos xD

1 megjegyzés: