2012. április 12., csütörtök

rage

Én nem vagyok egy nagyigényű ember. 
Ha Pesten vagyok, akkor meg még kevésbé vagyok az. Már nem is remélem, hogy van valami normális a hűtőben, ezt már feladtam, bár tegnap meglepő módon elég sok minden volt. 
A lényeg.

Egyetlen dolog van, amit szeretek, ha úgy történik, ahogyan én azt akarom és megszoktam. Ez pedig a reggeli kávém. Miért nem lehet három korty tejet hagyni nekem reggelre?! Miért kell meginni az összeset? Három kibaszott korty, ennyi kéne. Tudják, hogy hogyan iszom a kávét, tudják, hogy minden nap iszok kávét, és főleg azt tudják, hogy reggel ezzel ébresztem fel magam. 
Tegnap éjfélfelé még volt egy fél liter a hűtőben...

Úgyhogy most nekiveselkedek a sima feketekávémnak, ami valószínűleg szétmarja a gyomromat, és csak remélni merem, hogy nem látom viszont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése