2011. június 15., szerda

Headache man

Tudom, hogy ez már volt egyszer cím, de most ismét fejfájás van, csak most másért.

Sikeresen túlvagyok a szóbeli érettségiken. Magyarból Szophoklészt húztam meg a görög drámát, és végülis nem rossz tétel, húzhattam volna mondjuk Szabó Lőrincet, vagy Jókai Mórt is, aztán akkor tuti végem lett volna. Nyelvtanból az információs társadalom hatása a nyelvhasználatra, nyelvre című tételt húztam, ez megítélésem szerint könnyű volt, és elmondtam mindent. Egyetlen dolgot nem tudtam, mégpedig azt, hogy mi az a hármas tagolás, és nem tudom, hogy ennek köszönhető-e a dolog, viszont tanárnő lehúzta a pontjaimat, úgyhogy az eddigi 88%-om lemászott szépen 86%-ra. Nem tudom, mi a fenének kellett ezt most, szerintem nem érdemeltem meg.
Töriből a magyar társadalom változásai a rendszerváltás után című témakört húztam, aminek igazából örültem. Húzhattam volna mondjuk Rómát, vagy a kiegyezést, vagy a Rákóczi szabadságharcot, amit gyűlölök, vagy a magyar államszerkezetet. De hál' Istennek, vagy nem tudom kinek, nem ezeket húztam, és egész jól ment a felelet, aminek tükrében 89% lett a törim. Lehetett volna éppen több is, de ez sem rossz.
A civilt megszívtam xD. Amerikai városiasodást húztam az Amerikás témakörből, ami ment is egész jól, de a B tétel... a brit igazságügyi rendszer... jaj, hát én ott mindent mondtam, csak azt nem, amit valójában kellett volna, de még így is 84%-ot kaptam, ami talán csak igazgatónőnek a hatalmas szívének köszönhető.
Ja, és az angol és a német szóbelim is max pontos lett, szóval az angol így 91%, a német pedig 82%.

Aztán. Ma volt az ösztöndíjas pályázat. Huh... a japán része két órás volt, három különböző szinttel: alap, közép, felső. Az alap egyszerű volt, a közép ment, a felső az meg kimondottan nehéz volt. Mondjuk a szövegértés az olyan agyzsibbasztó volt, hogy az valami hihetetlen xD. Ilyen mátrix-os eredetes elméletek voltak kábé beleszőve, az álmokról, látomásokról volt benne szó, de érdekes szöveg volt egyébként. Hát, remélem jól ment.
Az angol könnyű volt. Nincs különösebb hozzáfűznivalóm xD.
A matek pedig egyenesen egy katasztrófa volt xD. Ha két feladatra kapok pontot, akkor sokat mondok, komolyan. Mindegy, tudtam, hogy szarul fog menni, nem ért meglepetésként a dolog, csak annyi munkám van a matektanulásban, de hát, amihez az embernek nincs érzéke, azt néha képtelenség szorgalommal pótolni. Ez van xD.

És hát öö, a tegnapi napom, az nagyon off volt xD. Szóbeli érettségik után riasztottam Naot, hogy sürgősen, de máris találkozzunk, meg Shane-t is hívtam. Felmentünk Naoékhoz, vettünk vodkát, és mikor már úgy gondoltuk, hogy jól vagyunk, akkor kimentünk az erkélyre, benyomtuk a headache man-t, és ugráltunk és headbangeltünk, ami nagyon jó volt, csak kissé megfájdult a fejünk xD. Végül aztán hazafelé vettük az irányt, Nao egy darabig még velem tartott, aztán ment haza ő is. Vicces nap volt xD.

Most pedig egy darabig még élvezem a semmittevést, aztán holnap megyek fodrászhoz, ha minden jól megy, és narancssárga lesz a hajam, meg veszek csinos ruhát, hogy pénteken a banketten nézzek már ki valahogy xD. Nos, kábé ennyi tervem van. És, ha már kiélveztem a naaaagy semmittevést, nekiesek valami jó kis fordításnak, ígérem! (^O^)

1 megjegyzés: