2011. június 5., vasárnap

Silly god disco / art drawn by vomit

Ma voltam Chiyuu konfirmációján.

Hát mit mondjak, érdekes volt. Ugye egy komlpett istentisztelet előzi meg a konfirmációt, de nagyon nem tetszett a dolog. Az volt a lényege, hogy ha nem hiszel Istenben, ha nem imádod Istent, akkor értelmetlen lesz az életed és boldogtalan leszel. Isten mindig veled van, akkor is, ha mindenki más elhagy, és ő mindig szeret téged.
Ne haragudjon meg rám senki azért, amit most mondani fogok, de ez szerintem nem fair. Attól, hogy valaki hívő, attól még nem lesz, hű de jó élete. Meg aki azt hajtogatja, hogy majd Isten megsegít, az tudjátok, hova fog jutni. Sehova. Aki mondjuk úgy hisz Istenben, hogy erőt merít belőle az életéhez, az igen, az jó, az lendületet ad, támogatást ad, de mindent ráfogni Istenre, meg Isten akaratára, meg Isten tetszésére, szerintem hülyeség. Kell a hit. De nem feltétlenül és csakis kizárólag a keresztyén anyaszentegyházba vetett hit, nem is feltétlenül az Istenbe vetett hit. Kell valami, abien hiszel, hogy attól támogatást kapj, hogy megerősítsen a döntéseidben.
Ja, és kedvenc mondatom is elhangzott ismét és újra:... mert a jókedvű adakozókat szereti és megáldja az Isten xD. Ez a legjobb az egészben, komolyan xD.
Még egyszer elnézést, ha valaki másféle nézeteket vall, és ne vegye támadásnak, ez az én személyes véleményem, én gondolom így, és senkit nem akarok támadni, vagy megbántani vele. Pont.

Aztán. Tanulnom kéne. Alig több, mint egy hét van az érettségi utolsó felvonásáig, és nagyon idegesnek kéne lennem, de egyáltalán nem vagyok az. Pedig össze kéne szednem magam.
Tudom, hogy mostanában ritkábban töltök fel frisseket a Psychedelic-re, de ne vessen meg senki érte, van nekem így is elég más dolgom (főleg tanulás téren), és elnézést kérek, amiért megfogyatkoztak a bejegyzések, de amint vége mindennek, belehúzok, megígérem.

Most pedig megyek, tanulok egy kicsit, mert este jön a család többi része, és asszem szalonnát fogunk sütni (-.-;) Mondjuk, annak örülnék, ha Chiyuu is jönne, de most hál' Istennek, neki is bekavartak az életébe a "jóakarói", szóval szenvedhet ő is.

Mindegy, megyek, nem lopom a napot, ahogy Mézga Géza sem teszi ugyebár.

Bájbáj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése