2011. június 13., hétfő

In the middle of chaos

Nem részletezném túl a tegnapi napomat, és mai reggelemet, nem akarok itt sokkolni senkit sem, de valami félelmetes volt xD.
Először is, elmentünk inni, Rumi, Nao, Shane és én. Kalinkáztunk. Öö, ha azt mondom, hogy elég jó állapotba kerültünk, akkor eufemizáltam xD.
Ezen kívül pedig rongáltuk és gyilkoltuk egymást, ahogy és amikor csak tudtuk. Egyébként jól esett, rég volt már ilyen, és épp itt volt az ideje, asszem.

Egyébiránt mindösszesen másfél órát aludtam, ami nem túl optimális, de már lehúztam egy kávét, és remélem, az megteszi a hatását. Megyek, tanulok, holnap érettségi.

Holnap végre vége az egész rohadt hercehurcának. Már annyira várom, már annyira túl akarok lenni az egészen.

1 megjegyzés:

  1. Szia Riku! :D
    Köszönöm, hogy írtál, tényleg régen beszéltünk, ami azt illeti kezdtem hiányolni a megjegyezgetéseket! :P Mostanában én is átmentem passzívba... (-^.^-)> Ami Gackt-t illeti, igen, én is elismerem, hogy nagyon tehetséges, már szinte idegesítően xD, talán ezért irritált annyira eleinte. ^.^"
    Sok-sok szerencsét a tanuláshoz és az érettségihez, majd küldöm az energiákat holnap! ;P Biztos vagyok benne, hogy jól sikerül majd! :) Neked is szép napot és csupa-csupa jót! (^w^)

    VálaszTörlés