2011. június 22., szerda

Livin' in a world without you

Na, vettem a fáradtságot, és írok egy kicsit a bankettről, meg hasonlókról.

A bankett egészen jól sikerült, igaz nem igazán az osztálytársaim miatt (tisztelet a kivételnek), hanem a tanároknak. Tanárokon belül is Tachinak meg Shuujinak. Tachit most már hivatalosan is tegezhetjük, olyan aranyos volt, ahogy megengedte, koccintottunk is, Shuuji meg... xD kész, őt már eddig is tegezhettük ketten.
Aztán egyik nagyon értelmes gyermek, nevezett Aho megivott fél liter sört, ami tele volt nyomva ketchuppal meg piros paprikával és kapott érte háromezer forintot. Hát, mi csak szörnyülködtünk, és vártuk, hogy mikor hányja már ki az egészet, de végül nem volt róka koma xD.
Az új hajszínem viszont sikert aratott, mindenki nagyon dicsérte, és az egyik tanár, akivel alig beszéltem öt év alatt, most egész sokat beszélgetett velem, ennek örültem. Ő már levöröskézett, meg lepiroskázott, puszta szeretetből, úgyhogy jókat nevettünk xD.
Mikor vége lett a bankettnek, elhatároztuk, hogy Hachitmitsu, Daisuke, Saki és természetesen Shuuji meg én elmegyünk valahova megünnepelni, hogy most már valóban érettek lettünk. Ekőször cigit kerestünk, mert kifogytam a munícióból, aztán beültünk az egyik kedvenc kávézónkba, ahol ezúttal nem kávét ittunk xD.
Shuuji végig unszolt, hogy igyak már valamit, igyak már valamit, mondom, hagyjál már békén, de a vége három kalinka lett, ami egyáltalán nem ütött be, pedig másra számítottam. Daisuke meg már vagy a hetedik vodkáját itta kísérő nélkül, és még csak a szemei sem csillogtak O__O Mutáns xD.
Shuuji el akart rángatni diszkóba, mondom, abszolút és teljesen esélytelen, hogy én oda betegyem a lábam, ő meg azt hitte, hogy ha többet iszok, majd rávehető leszek. Megmondtam, hogy sajnos engem nem hogy józanul, matarészegen sem lehetne elrángatni diszkóba, úgyhogy belenyugodott ezen lesújtó ténybe.
Végül olyan fél három felé mentünk Hachimitsuhoz, de a taxis eléggé bunkó volt, szó se róla.
Másnap pedig szaladtam haza rendet rakni, meg kitakarítani kábé az egész házat, mert hogy akkor meg a banda jött ottalvós akármicsodára. A banda plusz a VIP xD. Az is szép kis bulira sikeredett xD. Játszottunk egy ilyen pingponglabdás játékot, amit Shane szedett valahonnan, de nem ment annyira hű, de jól, úgyhogy ittunk inkább magunktól. Az udvaron szerencsétlenkedtünk, pizzát gyártottunk, kosaraztunk (!), eldohányoztam a fél tüdőmet, filmet néztünk, aztán bealudtunk. Mármint izé... már aki aludt xD. Megdöntöttem a rekordomat, most már hét kalinka a rekord, de jó volt, mert senki nem lett rosszul, senki nem került öntudatlan állapotba, csak nevetgéltünk, meg hülyültünk, mert abból ugye sosem elég.
Másnap reggeli túrára indultunk, aztán szembesülhettem azzal, hogy az éjjel valami elromlott a mosogatóval, mert kábé úszott a konyha O__O Aztán elkísértem a többieket, és végül Shane-nél kötöttem ki xD. Megnéztük a Ponyot! *w* Istenem, még olyan cuki filmet, komolyan..! Azóta is állandóan a Ponyo dala megy a fejemben! xD

Úgyhogy kábé ennyi történt velem. Hétfőn döglöttem, aztán Arisu szólt, hogy szedjem össze magam és menjünk játszóterezni, tegnap évzárón voltam, meg Chiyuvel, meg Naoval, ma pedig shoppingolunk elvileg Ayuval meg Naoval, aztán jövünk hozzánk nem mondom meg milyen koncert DVD-t nézni, mert mindenki megutál abban a pillanatban, ha kiderül xD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése