2011. június 1., szerda

Taion

Hát a taion-om most már igen magas lehet, vagy csak az agyvizem forrt fel, én nem tudom.
Napok óta szívat a blogger, és kezd betelni a pohár, hogy egy sima egyszerű válasz-megjegyzést nem enged megírni a saját bejelentkezett profilommal. Nem tudom, miért csinálja ezt, de kijelentkezni sem tudok, ha megjegyzést akarok írni, akkor bejelentkezni nem enged, holott elvileg ugye ki sem vagyok jelentkezve, mert nem engedi, és már idáig vagyok az egésszel..
Nem tudom, mi lelte, de pár napja ez megy. Lassan egy hete. Sőt. Mit bánom én, de már nagyon-nagyon idegesít, vagy kiborít, vagy nem is tudom, hogyan fogalmazzak.

Váh. És ma is rám jött a depi-roham, vagy arról se tudom, igazából, hogy mi az, csak rám jön ilyen estefelé. Ilyenkor késztetést érzek arra, hogy az lemenjek az udvarra, zenét nyomjak a fülembe (lehetőség szerint valami kellemesen szomorút, és elvontat, vagyis ugye GazettE-t), és érzem azt a tömény ürességet. Nos, én nem tudom még, hogy mi váltja ezt ki belőlem, de jó lenne már, ha abbamaradna, mert ma már édesanyámnak is feltűnt, hogy a gyerek napok óta hat-hét óra felé lemegy az udvarra, és csak ül és mered maga elé.

Mindegy is. Megyek inkább, alszom vagy csinálok valami kevésbé degradálót.

Bájbáj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése