2011. június 17., péntek

Orange dream

A cím nem véletlen. Tegnap végre annyi könyörgés és megpróbáltatás után befestettem a hajam!! \(^O^)/

Méghozzá ilyen répafej lettem xD. De azt mondták tegnap többen is, hogy jobban áll, mint az eredeti, szóval asszem, megnyugodtam.
Voltam bent a suliban, beszéltem a tanárokkal, nagyon jó volt, vártam Hachimitsut, hogy ő is kész legyen végre az érettségivel, de jókat húzott. Magyarból Kosztolányi - Édes Anna, nyelvtanból a mondattant, töriből az első ipari forradalmat, a civilt meg már elfelejtettem, de azt is tudta, szóval megkönnyebbülés van, döglés és semmittevés xD.
Aztán az volt a terv, hogy veszek valami ruhát a bankettre, de vagy egy óra elment a hajfestésre, szóval már semmi kedvem nem volt még ruha után is kajtatni. Szóval csak szimplán kávéztunk, ami nagyon jó volt, és kénytelen voltam Hachimitsuval cipőt cserélni, mert szegény már nagyon nem bírta a magassarkút, úgyhogy megszántam, és odaadtam neki a tornacsukámat.
Aztán mentem Ayuékhoz, ami elég érdekessé tette a napomat xD. Ayu cigizett, de jaj... rosszul fogta meg xD eldöntöttük, hogy ez lesz a banda védjegye, hogy így fogunk mostantól dohányozni xD. Aztán betoppant Nao, és meghozta a maradék vodkát, amit a múltkor meghagytunk, és Ayu, FF meg Nao kizártak minket, úgyhogy egy kis almalével megittuk a vodkát Shane-nel xD. Nem volt már sok, nem is ütött, de utána szaladtunk gyorsan headbangelni egy sort a Headache man-re. Ez már ilyen bevett szokás lesz, komolyan, hogy ha iszunk, akkor utána tuti headbang xD. Vagy cigi. De az egyik biztos.
Nagyon jó volt, köszönöm, Ayu, hogy elhívtál minket, nagyon feldobta a napomat, köszönöm, köszönöm!! ^^
Ma pedig megyek egyik rokonom diplomaosztójára, aztán pedig irány a bankett xD.
Holnap pedig... jajaj xD Banda-buli lesz xD Jhájj, nem is tudom, mire számítsak, de hogy semmi jóra, az biztos xD

Hát, egyelőre ennyi, megyek, festek valami szépet *v*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése